Gönderilerin altında bulunan "Yer" bilgisine tıklayarak, harita üzerinde fotoğraf(lar)ın çekildiği yeri görebilirsiniz.

Fotoğrafların aslı yüksek çözünürlüklüdür. Fotoğrafa tıkladıktan sonra açılan yeni penceredeki büyük fotoğraf üzerinde bu kez sağ tuşu tıklayıp 'yeni pencerede aç' seçeneğini tıklarsanız, fotoğrafı gerçek boyutu ile görebilirsiniz.

Keyifli seyirler...

20 Eylül 2012 Perşembe

Suskunluk, 5/9/2012

Artvin-Şavşat Karayolu üzerinde, Şavşat yönünde Çoruh nehrine bakış...
Olympus TG-810
iPad üzerinde Snapseed App ile manipule

8 yorum:

  1. Offfff muhteşem bir foto. Elinize sağlık :)

    YanıtlaSil
  2. Çok teşekkürler.
    Asıl muhteşem olan oradaki doğa. Ben sadece deklanşöre bastım. :)
    Sevgiler,

    YanıtlaSil
  3. merhaba adosh
    Heyyfiden sana uğradım bak ben
    =)
    Heyyfinin sıkı takipcisiyim ki
    sanada hep uğrarım ki ben
    hadi şimdi sevgiyle kal..
    =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldin "otuz şirin yıl". Gerçekten ne kadar hoş bir geliş bu! Galiba ben de senin blogunun tiryakisi olacağım. Tarzına ve Caillou'ya bayıldım bugün.
      Hadi sen de kal şimdi sevgiyle,

      Sil
  4. gerçekten :suskunlar,diyecek başka söz yok,ellerinize sağılık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler Mazes. Yalnızca sessizliğin sesi...
      Sevgiler,

      Sil
  5. böyle bir manzarayı susup izlemekten başka ne yapılabilir zaten. manzara muhteşem. manzarayı fotoğraflayan bizi ağzı açık baktıracak kadar muhteşem çekmiş. emeğine sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu da beni şımartacak kadar muhteşem bir yorum olmuş.
      Çok teşekkür ederim.
      Sevgilerimle,

      Sil